Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the rocket domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /usr/home/MIGGroup/domains/blog.symbiosis.com.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Historia Calvin Klein jest dość zaskakująco, bowiem wszystko zaczęło się od… damskich płaszczy. Tak zgadza się pierwszym projektem, dzięki któremu o amerykańskiej marce zrobiło się głośno nie tylko w Stanach Zjednoczonych bynajmniej nie była charakterystyczna bawełniana bielizna dla kobiet oraz mężczyzn ozdobiona lamówką oznaczoną zwielokrotnionym logo brandu. Ale zacznijmy od początku… Marka powstała w latach 60. z inicjatywy Calvina Kleina – pasjonata mody, który już od najmłodszych lat obcował zarówno z krawiectwem, jak i sztuką, dzięki czemu posiadał nie tylko niezbędne umiejętności, ale również był bardzo wrażliwy na piękno otaczającego go świata. Jak na prawdziwego, przyszłego wizjonera przystało jego pierwsze projekty powstawały już w dzieciństwie, a cały kreatywny proces spodobał mu się tak bardzo, że Calvin zdecydował się na kontynuowanie edukacji w High School of Industrial Arts oraz studia na Fashion Institute of Technology.
Po ukończeniu studiów pracował dla lokalnych producentów odzieży aż do momenty, gdy pod koniec lat 60-tych wraz ze swoim przyjacielem z dzieciństwa założył swój pierwszy, własny brand. Sygnowany własnym imieniem i nazwiskiem (bo przecież to najlepsza, możliwa wizytówka) dom mody już od początku swojego istnienia słynął z minimalistycznego, acz bardzo efektownego, designu, który zyskiwał sobie coraz większe grono sympatyków na całym świecie. Marka będąca urzeczywistnieniem prawdziwego american dream w dość szybkim tempie stała się jednym z największych, modowych imperiów, a o losach Calvin Klein nie zaważył nawet dotkliwy kryzys, który miał miejsce na początku lat 90. Konsekwentna filozofia w duchu „less is more”, przywiązanie do wysokiej jakości oferowanych produktów, korzystanie z najlepszych, możliwych materiałów oraz dbałość o precyzję wykonania widoczną w każdym, nawet najmniejszym szwie sprawiły, że odzież, obuwie oraz akcesoria Calvin Klein stały się obiektem westchnień (oraz pożądania) wszystkich miłośników klasycznego stylu wzbogaconego o nutę innowacyjności. Choć z początku firma specjalizowała się stricte w produkcji odzieży damskiej, to wymarzony wręcz sukces zachęcił założycieli do wzbogacenia oferty również o ubrania dla mężczyzn, jeansy, bieliznę oraz perfumy. Zainteresowanie marką podsycają głośne kampanie z najsłynniejszymi modelkami, muzykami oraz przedstawicielami popkultury, a w ostatnim czasie również fakt, że dyrektorem kreatywnym marki został nie kto inny jak Raf Simons, który wcześniej zajmował to samo stanowisko w domu mody Dior i to właśnie jemu zawdzięczamy powstanie marki Calvin Klein na nowo.
Wieloletnie doświadczenie belgijskiego projektanta oraz jego odwaga i kreatywność sprawiły, że kultowe projekty opatrzone monogramem CK nabrały świeżości i zupełnie nowego looku, który odwołuje się do pasji Simonsa jaką jest design, muzyka oraz sztuka. Nie da się nie zauważyć, że na przestrzeni ostatnich lat wizerunek marki został bardzo efektownie odmłodzony, a oferta Calvin Klein wzbudziła zainteresowanie również wśród tych osób, które jak dotąd podchodziły do minimalistycznych projektów z rezerwą. Mimo, że obecnie oferowane przez brand produkty dalekie są od sensualności oraz frywolnej estetyki, która kiedyś uchodziła za znak rozpoznawczy CK to Raf dba o to by pozostały one wierne głównemu założeniu jakim kierował się niegdyś Calvin Klein, a więc temu by projekty tworzone zostały z myślą o młodszym pokoleniu. Czy mu się to udaje? Naszym zdaniem bezapelacyjnie tak, ponieważ to właśnie pod jego wodzą powstała m.in. tak słynna i głośna kampania jak #MyCalvins, a sygnowane logo marki produkty są nie tylko spójne, ale także nierozerwalnie ze sobą połączone. Wyznaczający Noe trendy projektant z pewnością nie raz nas jeszcze czymś zaskoczy, dlatego Twojej uwadze polecamy m.in. kolekcję dostępną w naszym sklepie.
Calvin Klein w Symbiosis – najmodniejsze projekty jakości premium
Nie masz jeszcze w swojej garderobie projektów od Calvin Klein? A może wprost przeciwnie – stylistyka, jakość oraz perfekcyjna wręcz dbałość o detale charakterystycznego dla tej nowojorskiej marki skradły Twoje serce i z chęcią dodasz do swojej kolekcji kolejny produkt, który z pewnością będzie odpowiadał wszystkim Twoim wymaganiom? W takim razie z pewnością ucieszy Cię fakt, że to właśnie w Symbiosis przygotowaliśmy dla Ciebie kolekcję CK składającą się z niemal 130 propozycji dla kobiet oraz mężczyzn. Pośród dostępnych produktów znajdziesz tutaj damskie oraz męskie torebki, funkcjonalne nerki saszetki, czapki z daszkiem, czapki zimowe typu beanie opatrzone kontrastującymi naszywkami z nazwą marki, a także sneakersy w sportowym stylu oraz designie inspirowanym ugly shoes, espadryle dla kobiet osadzone sznurkowej podeszwie oraz lekkie, idealne na okres wiosenno letni tenisówki, sandały i klapki, w których komfort nie opuści Cię nawet na sekundę. O stylu nie wspominając, bo ten z produktami Calvin Klein będzie towarzyszył Ci zawsze, niezależnie od sytuacji.
Uśmiechnięta i otwarta. Jej ulubiony styl? Sportowa elegancja. Czas wolny najchętniej spędza w dobrym towarzystwie, z książką lub… w kuchni, testując przepisy na ciasta, ciasteczka i inne słodkości. Relaksuje się, łapiąc słońce w górach, w mieście i każdej otwartej przestrzeni.