autor
Adrianna WłodarczykMiłośniczka książek, zwierząt futerkowych, grunge’owych inspiracji w modzie i wygody w rockowym stylu. Do szczęścia wystarczy jej kubek dobrej herbaty – najlepiej w rozmiarze XL.
Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the rocket
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /usr/home/MIGGroup/domains/blog.symbiosis.com.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
29.07.2022 | Przeczytasz w 4 min
Koleje losu tego brandu, to kolejny dowód na to, że tzw. american dream jest możliwy nie tylko w filmach oraz fikcyjnych powieściach, ale również w prawdziwym życiu, jednak nie obejdzie się tutaj bez ciężkiej pracy, uporu oraz wiary we własną wyjątkowość. Jak narodziła się więc marka Ralph Lauren? Jej założycielem był urodzony w 1030 roku Ralph Lifshitz – syn żydowskich emigrantów, którzy, aby poprawić swoją sytuację, przenieśli się do Nowego Jorku, a dokładniej do Bronxu. To właśnie tutaj po raz pierwszy Ralph poczuł, że swoją przyszłość chce on wiązać z modą, bo choć jego najbliższe sąsiedztwo dalekie było od bogactwa i przepychu, to miał on szansę bezpośrednio obcować z projektami ekskluzywnych domów mody, jako że jego ojciec pracował jako dekorator wystaw w luksusowych domach towarowych.
Chłopiec od najmłodszych lat zafascynowany był luksusem oraz światem gwiazd Hollywood i choć z początku jego dorosłe życie nie związane było z projektowaniem, to sytuacja diametralnie się zmieniła, gdy zatrudnił się jako sprzedawca w mieszczącym się na Manhattanie butiku Brooks Brothers, który specjalizował się w projektowaniu oraz sprzedaży krawatów. Młody Ralph niemal od razu zwrócił uwagę, że wszystkie prezentują niemal ten sam, zachowawczy design, dlatego też postanowił wypróbować swoich własnych sił i zaprojektował rewolucyjny jak na tamte lata szeroki model z błyszczącego materiału. Krawat nie zrobił wrażenia na właścicielach sklepu, ale znany ze swojego samozaparcia Ralph ani myślał się poddać. Zdecydował się on wziąć sprawy w swoje ręce efektem czego było powstanie marki Polo Ralph Lauren w 1967 roku za pożyczone 50 tys. dolarów. Nawiązująca do elitarnego sportu nazwa sugerowała, że produkty oferowane przez markę skierowane są do wyższych sfer. Luksusowe propozycje radziły sobie tak dobrze, że 5 lat później Ralph wzbogacił ofertę o kolekcję damskiej odzieży i otworzył swój własny butik przy słynnym Rodeo Drive w Los Angeles. Kolejne lata również były pełne sukcesów nic więc dziwnego, że wypuszczona została linia butów, dodatków i akcesoriów i wkrótce cały świat opanował szał na projekty od Ralpha Lauren’a. Ta dobra passa trwa zresztą po dzień dzisiejszy.
Choć wytrawny znawca mody nie patrząc nawet na logo z łatwością będzie w stanie rozpoznać czy dany produkt pochodzi właśnie z kolekcji od Polo Ralph Lauren, to nie da się ukryć, że branding ma w tym przypadku ogromne znaczenie, tym bardziej że na przestrzeni lat stał się jednym z najcenniejszych i najbardziej rozpoznawalnych logo w modowym świecie. Obecna forma Ralph Lauren logo powstała w 1974 roku, a inspiracją do jego stworzenia była… wizyta w Anglii. To właśnie podczas wyjazdu założyciel marki miał okazję nie tylko na żywo oglądać zapadające w pamięć widowisko, jakim jest właśnie gra w polo, ale również zaczerpnął inspiracji modą typową dla Harvardu, Princeton oraz Yale i zdecydował wówczas, że to właśnie znak z zawodnikiem polo siedzącym na koniu będzie służył za branding jego marki. Decyzja ta okazała się być strzałem w dziesiątkę, ponieważ projekty Polo RL zaczęły być kojarzone z bogactwem, luksusem i elegancją.
Mimo że na rynku nie brakuje interesujących propozycji, a ofertę dodatkowo wzbogacają kolejne, nowopowstałe marki, to właśnie projekty opatrzone symbolem gracza polo na koniu cieszą się nieustającym pożądaniem wśród wszystkich mężczyzn doceniających modę na najwyższym poziomie, której znakiem rozpoznawczym jest wyróżniający się design oraz niezawodna jakość. Produkty Polo Ralph Lauren uchodzą obecnie za luksusowe, co dodatkowo wzmaga zainteresowanie bowiem pozwolić sobie mogą na nie tylko nieliczni. Jeżeli chcesz dołączyć do ich grona, to koniecznie przyjrzyj się bliżej kolekcji męskich butów od Polo RL, które już teraz atrakcyjnych cenach znajdziesz w ofercie Symbiosis. Klasyczna i stonowana kolorystyka zdobiąca sneakersy, tenisówki, espadryle typu slip-on, a także klapki oraz ich elegancki, nienaganny styl sprawiają, że produkty od amerykańskiego projektanta pasują do wielu stylizacji.
MĘSKIE BUTY POLO RALPH LAUREN